Ladataan
Uutiset Elämänmeno Urheilu Pesäpallo Puheenvuoro Näköislehti Blogit Live Koronavirus

Mielipide: Pankkiasioiden hoitamiseen on paikallista palvelua saatavilla

Viime vuosina pankkiasioinnissa on tapahtunut paljon muutoksia, osittain pankkeihin kohdistuneesta sääntelystä johtuen ja osittain myös pankin asiakkaiden tarpeiden ja käyttäytymisen muutoksen myötä. Meille OP Länsi-Suomessa tärkeää on olla lähellä asiakasta niin verkossa, puhelimessa kuin konttorillakin. OP kehittää sähköisiä pankkipalveluita jatkuvasti asiakaspalautteiden perusteella entistä helppokäyttöisemmiksi monipuolisuutta unohtamatta. Esimerkiksi OP-mobiilia ovat ikäihmisetkin kiitelleet. Toisaalta laskut voi lähettää myös maksupalvelukuorella maksettavaksi ja rahaa pystyy nostamaan vaikka K-kaupan kassalta. Viime syksyn tunnistautumisen muutos, joka kosketti kaikkien pankkien asiakkaita, oli myös meille yksi vuoden tärkeimmistä ponnisteluista. Järjestimme paikallisesti useita opastustilaisuuksia, joissa autoimme kädestä pitäen palveluiden käytössä. Näkyvin muutos oli paperisten avainlukulistojen korvaaminen verkkopalvelussa Mobiiliavaimella (=henkilökohtainen pin-koodi). Näissä ja kaikissa muissakin asioissa autamme ja opastamme jatkuvasti edelleenkin. Päivittäispalveluiden lisäksi palveluvalikoimamme on laaja. Vastuullisena toimijana pidämme huolta alueen elinvoimaisuudesta. Rahoitamme paikallista yritystoimintaa sekä kotitalouksien asunto- ja kulutustarpeita. Tarjoamme rahoituspalvelut sekä yritys- että henkilöasiakkaille, sijoituspalvelut säästämisestä vaativan varallisuudenhoidon palveluihin, vakuutukset ja lakipalvelut, sekä OP Kodin kiinteistövälityspalvelun. Pystymme siis palvelemaan laajasti kaikissa pankki- ja vakuutustarpeissa. OP:lla on Suomen kattavin palveluverkosto. OP Ryhmään kuuluu 147 itsenäistä osuuspankkia, joilla on 2 miljoonaa omistaja-asiakasta. Meillä OP Länsi-Suomella on alueellamme 6 konttoria ja 4 Kohtaamispaikkaa. Kohtaamispaikat Siikaisissa ja Pomarkussa ovat avoinna joka toinen viikko torstaisin ajanvarauksella. Kankaanpään konttori on täyden palvelun konttori, josta saa kassapalveluita ma, ke ja to klo 10–16.30. Neuvottelupalveluita saa ajanvarauksella jokaisena arkipäivänä klo 10–16.30. Meillä on jokaisella myös suora numero, jotka löytyvät osoitteesta: www.op.fi/lansi-suomi/soitasuoraan. Olemme ihan tässä lähellä, torin laidalla! Palveluterveisin, Satu Kuusisto, asiakkuusjohtaja, OP Länsi-Suomen Kankaanpään konttori " Järjestimme paikallisesti useita opastustilaisuuksia, joissa autoimme kädestä pitäen palveluiden käytössä.