Ladataan
Uutiset Elämänmeno Urheilu Pesäpallo Puheenvuoro Näköislehti Blogit Live Koronavirus

Leikkauslistalla väki vähenee entisestään – aggressiivisella markkinoinnilla tänne saataisiin uusia asukkaita

Markkinoinnista Charles Myllymäki jaksaisi visioida vaikka kuinka paljon. – Harrastuspuoli on nyt huipussa ja se voi olla yksi ratkaiseva tekijä urheilevan perheen muuttamiselle. Kun me otamme nämä kaikki asiat huomioon muuttuvassa maailmassa, ja olemme nopeita päätöksissämme. Ja iskemme hyvällä markkinoinnilla ihmisten mieliin, saamme viestin perille. Myös alueemme huippu-urheilijoita voisi käyttää yhteistyön kautta pohjoissatakunnan lähettiläinä. Visioistaan huolimatta Myllymäki on myös realisti. Koko Suomea ei hyvälläkään markkinoinnilla saada muuttamaan Pohjois-Satakuntaan. – Tällä konseptilla meillä on hyvä mahdollisuus saada lisää veronmaksajia. Näin palvelut voivat paremmin ja ovat vakaammalla pohjalla. Kaupungin talous on heikossa hapessa, eivätkä konsulttien ohjeet palveluiden leikkaamisesta paranna ainakaan muuttotappiota. Voitamme kaupunkina, kun muutumme ensiksi itse ja olemme nopeita sen jälkeen markkinoinnissa. – Ja huolehdimme että, kohdistetussa markkinoinnissa sisältönä on riittävästi turvallisuutta, hyvää kasvuympäristöä ja palveluja antava viesti. Ja kun saamme tulevaisuudessa kaupunkia vakautettua, siittiöiden joukkokin lähtee kyllä liikkeelle. Lopuksi Myllymäellä on vielä yksi viesti kaikille meille. – Viimeistään nyt on aika huolehtia siitä että, kaikki tavarat ostetaan paikallisilta yrittäjiltä. Nyt ei ole nettiostosten aika. Sillä mennään mitä omilta yrittäjiltä löytyy, toteaa Myllymäki.