Fennia: Kirjallinen viestintä takaa, että asiakkaalla on oikeusturva - Elämänmeno - Kankaanpään Seutu

Fennia vastaa Ayatan ihmettelyyn: Kirjallinen viestintä varmistaa oikeusturvan

Yrittäjä Jaana Ayata kaatui kaupassa ja menetti työkykynsä. Taistelu vakuutusyhtiön kanssa on kestänyt jo 8 vuotta

24.10.2019 11:00

Viestintäjohtaja Eliisa Anttila Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fenniasta ei voi käsitellä yksittäisen asiakkaan tapausta julkisuudessa. Jaana Ayataa ihmetytti erityisesti se, miksi hänen asiaansa käsitellään vakuutusyhtiössä vain sähköpostitse.

Eliisa Anttila vastaa asiaan yleisellä tasolla. Hänen mukaansa asiakas saa lähtökohtaisesti itse valita asiointikanavansa.

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos