Pori-markkinoinnin takapiru eli Staartin luova johtaja Juuso Kemi on tehnyt ihmeitä Porin imagolle. Viimeisin työnäyte eli Porisuhdeneuvoja Luukkone räjäytti potin täydellisesti tuoden hahmon ja Porin koko Suomen tietoisuuteen.

Jämijärveläissyntyisen Juuso Kemin käsissä Pori on alkanut rakastaa ja haista – Näin syntyi Porisuhdeneuvoja Luukkone: ”Mentiin puistonpenkille pallottelemaan ideoita ja otettiin yhdet oluet”

Luova toimisto Staartin toimitusjohtaja Juuso Kemi on mies, jota saa kiittää ja syyttää kuntamarkkinointiin kehitetyistä Porisuhdeneuvojasta, hajuvesi Eau De Porista sekä rakkauskirjeistä Porista poismuuttaneille. Staart on myös Porin brändiuudistuksen takana.


6.3. 12:30

”Nyt on ollut todella kovaa positiivista pöhinää. Valtakunnallisestikin.”

Näin myhäilee luova toimisto Staart Oy:n toimitusjohtaja ja luova johtaja Juuso Kemi, jonka käsialaa on valtavaan suosioon ampaissut Porin kaupungin Porisuhde-kampanja.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos