Eroon röllykästä! Kehonrakentaja Nyyssölä kertoo 2 parasta liikettä - joutui itsekin koville: ”En päässyt sängystä seuraavana päivänä”

Kehonrakentaja Mika Nyyssölän mukaan liian moni treenaaja keskittyy harjoittamaan ulkoisia vatsalihaksia. Jos haaveissa on sixpack tai kaljanmahasta eroon pääsy, huomio kannattaa kiinnittää erityisesti sisempiin vatsalihaksiin.

Jouni Lehtonen / Giant Killerin treeniatlas
Eroon röllykästä! Kehonrakentaja Nyyssölä kertoo 2 parasta liikettä - joutui itsekin koville: ”En päässyt sängystä seuraavana päivänä”

Mene polvillesi ja ota tukeva ote voimapyörästä liikkeen aluksi.

Annabella Kiviniemi

Saattaa ehkä yllättää, että suosikkikehonrakentaja Mika Nyyssölä, 41, ei itse juurikaan käytä vatsalihastreenissä lisäpainoja. Hän treenaa vatsalihaksia pääasiassa oman kehon painolla. Tärkeintä on, että treeni kehittää monipuolisesti sisäisiä ja ulkoisia…


Haluatko lukea lisää?

Tilaajana sinulle kuuluu koko verkkosisältömme. Kirjaudu sisään tai tilaa Kankaanpään Seutu tästä.


Etusivullamme juuri nyt:

Sammio