Osuuspankki supistaa kassapalveluita Kankaanpäässä – asiakasvirrat vähentyneet

Pekka Söderlund
Osuuspankki supistaa kassapalveluita Kankaanpäässä – asiakasvirrat vähentyneet

OP Länsi-Suomi supistaa Kankaanpään konttorin kassapalveluiden aukioloaikoja.

Pekka Söderlund

Länsi-Suomen Osuuspankki on päättänyt supistaa Kankaanpään konttorin kassapalveluiden aukioloaikoja.

19. kesäkuuta alkaen Osuuspankin Kankaanpään konttorissa kassapalvelut ovat auki kolme tuntia päivässä kello 10–13. Muuten konttori on auki normaalisti kello 10–16.30 joten, muita kuin kassapalveluita saa Kankaanpäästä jatkossakin ajan varaamalla.

Konttorinjohtajan Hannu Kyrövaaran mukaan kassapalveluiden aukioloaikojen supistamisessa on kyse ennen kaikkea asiakasvirtojen vähentymisessä. Sen sijaan pankin asiantuntijapalveluita tarvitaan entistä enemmän.

Osuuspankki on tehnyt muitakin järjestelyjä Kankaanpäässä. Pankki myi omistamansa kiinteistön, eli niin sanotun ”vanhan osan”, missä on useassa kerroksessa asuntoja sekä uudemman osan missä varsinainen pankkikonttori sijaitsee. Kiinteistön osti kankaanpääläinen yksityinen taho.

Kyrövaaran mukaan tilojen myyminen ei tarkoita sitä, että konttoripalvelut lakkautettaisiin Kankaanpäästä kokonaan.

- Meidän kannalta kiinteistön myyminen oli järkevää. Meillä on pitkä vuokrasopimus voimassa, joten emme ole lähtemässä täältä mihinkään, lupaa Kyrövaara.


Lue myös nämä


Kirjoita kommentti

Perustele, kirjoita selkeästi, älä vähättele ihmisiä, ÄLÄ HUUDA. Pysy aiheessa ja muista käytöstavat. Kommentit luetaan ja tarvittaessa muokataan ennen julkaisua.

Meillä on nollatoleranssi alatyyliselle ilmaisulle, henkilöön käyvälle arvostelulle ja vihamielisyydelle. Emme julkaise kommentteja, joiden ainoa sisältö on negatiivinen mielipide vailla perusteluja. Jätämme julkaisematta myös ne kommentit, joissa ei lainkaan piitata oikeinkirjoituksesta kuten isoista alkukirjaimista tai välilyönneistä.

Kiitos etukäteen rakentavasta kommentistasi!

Etusivullamme juuri nyt: